Merhaba 2 gebeliğimde plesenta previa yaşadımm şuan 2. Gebeliğimin 32 .haftasındayız sezaryen doğum olacak artı oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum kanımda pıhtılaşma var sizce kapattırmak mantıklımı hamileliklerim riskli geçiyor bir kızım var 3 yaşında buda erkek fikirlerinizi almak istedim yaşım 32