Kızlar tam parmağımı koyduğum yerde, bastırınca kulağımda ağrı oluyor ve çıt çıt ses geliyor yakın zamanda KBB ye gidip baktırdım kulağında bir problem yok dedi çeneyle alâkalı bu dedi. Dişlerini sıkıyorsun ondan oluyor dedi ama ben diş sıkan bi insan değilim. Şişlik kızarıklık vs yok durduğu yerde de ağrı yapmıyo sadece parmağımla bastırınca kulağımda ağrı oluyor ve ses geliyor. Böyle bir durum yaşayan var mı
