Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim 30 haftamdan beri tansiyonum belirli aralıklarla yükseliyor ama bir saat içinde normale dönüyor doktor tansiyona yatkınlığın olsa bir saat içinde normale döndüremeyiz dedi bu yüzden herhangi bir ilaç da başlamadı ama normal doğumda da tansiyonun riskli olduğunu söyledi bu tarz bir durum yaşayan var mı sezeryan bir ameliyat olduğu için haliyle korkuyorum normal doğum yapmak istiyorum bilgisi olan yazarsa çok sevinirim