Kizlar bebeğim oldu eltim hayırlı olsuna gelmedi.sadece eşi gelmişti burda yazmıştım .iki erkek kardeş annesinde toplanmış.omlat da bir haftadir burdalar alt katta.Bebek görmesine cikmadilar ama bir haftadır da geziyorlar iki elti sabah gidiyroslr gece geliyoralr .Bugün abisi eşimi aramış musaitseniz size geleceğiz demiş o da ben disardagim yarın gelin demiş ama yarinda eşim şehir dışına gidecek gideceğini l an unutmuş. Bana da dışardan geldikten sonra söyledi yani dedim 1.,Şi neden alt kattan bir kadın beni aramıyor sana geleceğim diye onlara çay koyacak tatlı koyacak kişi benim.ayrica bir haftadır geziykrlar yeni mi akillarina geldi dedim .eşim persembe cuma ankRada da cumartesi sabahta ABD ye gidecek zizce eşime demeli miyim gelsinler yarın evde beklerim ben .çünkü eşim godecegi için ben de annemlere gidecektim