Petite67 33+1 karnım sürekli sertleşiyor ve ağrıyor belime de bi ağrı saplanıyor normal mi ben mi abartıyorum acaba bilgisi olan
Sevgii_ Petite67 haftamız aynı bende 10 gündür daha sık bu tarz ağrılar yaşamaya başladım. Dün doktor herşeyin Normal olduğunu söyledi
lazkizi61_ Petite67 yaşadığınız durum yalancı sancı oluyor benimde 34+4 aynıdı oluyor gün içerisinde doktoruma sormustum öle dedi
mrp2023 Petite67 28.haftadan beri sertleşiyor 30.haftada doktora gittim rahim kasılması yat dinlen dedi dinlenince geçiyor, bebek hareketleride normal olunca önemsemedi çok doktorum
Petite67 _34Merve ya çok garip birşey normalde oluyor geçiyor ama bi kaç dakika sonra tekrar başlıyor yalancı sancı ama bu kadar sürmesi endişe veriyor Birde bunlar cinsel ilişkiden sonra daha sık oluyor rahim ağrısı vs sizde de oluyor mu
Petite67 lazkizi61_ Bebek haraketleri normal ama insan yine de tedirginlik yapıyor sürekli acile gitmek de istemiyorsun
_34Merve Petite67 beraberlik yaşamıyorum endişe ediyorum ama hareketler çok fazla bide sert vuruyo .. bel ağrım arttı bide tuvalet ihtiyacı çok oluyo 🫣
_34Merve Petite67 akıntı fazlasıyla oluyo beyaz şeklinde ama gece uyumak çok zorlaştı aksine çok kilo da almadm ama anlamadm sağlıkla zamanlarında gelseler inşallah