gozdearel Selam kızlar ben pazartesi günü beta testi yaptırdım 4030 çıktı. Çarşamba günü tekrardan yaptırdığım da 12000 çıktı ikiz olma ihtimali var mı sizce???? 4 haftalık hamileyim bu arada
hayirlisi06 gozdearel regl günümden bir gün sonra test yaptırdım 700 civarı çıktı. Bebeklerim ikiz. Pek hcg ile alakası yok diyorlar ama bilmiyorum