Mayalime Kızlar bugün doktoruma gittim kontrole bebeğin organlarına falan baktı herhangi bir sorun yok dedi perinatolojiye gitmene gerek yok dedi yine de sizin tercihiniz dedi kafama takıldı gitmeli miyim sizce
Asya1122 Mayalime inşallah bir şey yoktur ama bence perinatolog gözüyle bakılması çok daha iyi oluyor