ceylan_612 21. Haftada ilk detayliya girdim kız dedi iki doktor kalbinde ufak bı problem sezdikleri için ben kendi isteğimle 23. Haftada tekrar detayliya girdim başka bı hastanede oda erkek dedi tabi ben kalbine odaklandigim için kesinmi felan diye soramadım cinsiyeti haftaya tekrar kontrolüm var takipli doktoruma net bişey ogrenicem inşallah