Ayseguls_baby Kızlar 15+4 üm hamileliğimin başından beri ne zaman sarımsaklı bir şey yesem midem çok kötü yanıyor. Bugün de boşluğuma geldi yedim çok fenayım 4-5 saattir aralıksız yanıyor. Süt, tahin denedim başka çözüm var mı bildiğiniz?
Nibozog Ayseguls_baby bende tahin en iyi gelen diye biliyorum canım. Kontrolunde doktoruna söyle yediğin zamanlar için ilaç versin insan bazen yemeden de duramıyor
Yavrucak Ayseguls_baby kuru kayısı yemeni öneririm mideni rahatlatacaktır güneşte kuruyandan olacak ama marketlerde satilan sarilardan değil 🥰
Ayseguls_baby Nibozog sarımsak çok severim halbuki bugün az bir şey sarımsaklı yoğurtlu meze yedim mahvetti beni vallahi normalde soğuk süt hemen geçirirdi bu sefer fayda etmedi. Doktorlar bunun için ilaç veriyor mu ki canım
Nibozog Ayseguls_baby rennie isimli şurup veriyorlar günde 4 kez içebiliyorsun ama o kadar iğrenç ki içmeni gerektirecek hiçbir şeyi yemiyorsun 😁
cdss Ayseguls_baby bahsettiğim yoğurdun biraz yedikten sonra kavanozda daha sonra suyu kalır ya hani o kısmı
Ayseguls_baby anneoluyorumm13 gaviscon hiç kullanmadım evde yok ama hemen yarın alıcam normalde mide yanmam olmaz hamilelikte mahvetti beni
Emooss06 anneoluyorumm13 bende 36. haftaya geldim artık gaviscon da fayda etmiyor anlık geçiriyor sonra yine başlıyor ne yapacağımı şaşırdım oturup ağliyorum artik
anneoluyorumm13 Ayseguls_baby mutlaka alın mide yanınca ben bir yudum kafama dikiyorum rahatlatıyor baya
Ayseguls_baby Bd94 sabah ilk işim hemen sağlık ocağında yazdırıcam midem hala kötü denemediğim şey kalmadı
Yavrucak Ayseguls_baby evet canım oğlumda gece boyu uyuyamiyordum evde vardı tesadüf üzeri yemiştim çok iyi gelmişti yumuşatıyor o yanmasını alıyor kesinlikle tavsiye ederim