Merhabalar anneler 21+3 günlük hamileyim ilk gebeliğim bebişin hareketlerini 17. Haftadan beri düzenli şekilde hissediyordum hatta çok hareketliydi ama 2 gündür hiç hareket etmiyor normalde tatlı şeyler yediğim zaman davul çalar gibi tekmeliyordu çok net hissediyordum kasıklarımda ağrı da var cumartesi günü doktora gideceğim ama çok korkuyorum bir şey mi oldu yoksa normal mi böyle bir iki gün hareket etmedikleri oluyor mu