Merhaba kızlar bugün sabah uyandıgımda sanki hamike değilmişim gibi hissettim karnımda birşey hissetmiyordum 37 haftalıgım karnımda baya bir hafifleme vardı sonra farketttim ki hareket de etmıyor bebiş doktorumla görüştüm gel dedi 3 kere nst cekikdi hareketleri baya az cıktı sonra serum takıldı tekrar nst çektik biraz daha iyi cıktı 2 saat bekle tekrar cekelım dedi cektik daha iyi cıktı ama doktor baya telaşlandı yani sizce ne olur doğum yakın mı alltan muayen edildim rahim kapalı denildi suan