Ben de elli kere fitil kullandım ekstra doktorum defalarca temizlik yaptı asla geçmiyor akıntım kaşıntı aşırı derecede olmuyor ama yine de tahriş oldu ve acıyor bebeğe bir zararı olmayacağını söylemişti doktorum hatta bende enfeksiyon da var ekstra o da asla geçmiyor defalarca antibiyotik kullandım antibiyotik mantarı da tetikliyor ekstra hamileliğimden beri böyle çıkmaz bir döngüdeyim inşallah doğurunca geçer