Rmysa3535 benım de akıntım cok ama normalde de vardı beyaz ama o yuzden anlayamıyorum geceleri yalancı sancılarım oluyo gecıyo duşa falan girince ama artık yer kalmadı organlarım fena halde iç karnıma büyüdü hep bebegım dısa dogru olsa belkı bu kadar sancı cekmezdım