Ilaydaile aycaayse 37+5 haftalığım 38+4te ilk çatı mı olcam doktor tarih filan vermedi herşey normal görünüyo Şuanlık
TugceArslan aycaayse Cuma gideceğim 38+2 olduğumda. 39 olunca bakarız demişti doktorum. Ama şikayetlerim arttı geçen haftaya göre belki bakar cuma günü 😬
TugceArslan Brhm1 Çatı ağrım var çok fazla, yürürken zorlanıyorum çoğu zaman. Bacaklarım titriyor hatta. Bir de mide bulantım var ki hamileliğimin ilk zamanlarını rahat geçirmiş biriyim.
Meddythemama BilgeByk BilgeByk valla 3 kere oldum. Doktorun eli çok hafifti. Ama ebeler bağırtttırdı beni ya.
EsmaKlc aycaayse bugün oldum çatı muanesi normal doğuma kesin gün vermezler 1 cm açıklığım var. Heran doğum yapacakmış gibi hazırlıklı ol dedi. Sancılarım başladı ama düzensiz.
Aylingamze 38+5çatı muayenesi hiç olmadım bugün gittim doktora herşey normal bekliycez dedi haftaya tekrar gidicem umarım doğar ozamana
Dst aycaayse 39+4 dün doktordaydım bebeğin kafasi aşağıda dedi pazar gunune kadar doğmasa 1 hafta daha beklicez yine gelmese suni sanci söyledi ama normal doğum olucak allah nasip ederse
Meddythemama aycaayse ben bu gece kendim istedim doktordan. Boyum biraz kısa çatım dar ise sezeryan konuşalım dedim. 38+2 yim. Doktor çatın dar değil normale uygun dedi. 5 arkadaş doğum yaptı ard arda hiç biri normal olmadı normal inancım kalmamıştı gerçi.
aycaayse Enesim benimde 1 cm di 38 haftamda yapıldı şuan 39 dayım ama uçuatış yok daha açılması lazımmış
Mnks aycaayse 38haftaligim 2cm aciklk var evimdeyim nst sanci yok dogum yapicak gibi hissetmiyorum gece regli agrisi hafif oluyo