@Seymabyrm ayy zaten 2.döneme gelince Bi ohhh diyorsun 😊 ama en zoru 3 müş yani bence. Bebek büyüdükçe baskı çok fazla, hareket kısıtlı, şişiyorsun, uyuyamıyorsun, ödemle uğraşıyorsun, bebek tekmeleri can acıtıcı. Ama annelik işte her şeye bedel🫶🏻 sağ salim alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah.