Merhabalar 31+3 haftalık hamileyim gebelik şekerinden dolayı hastanede yatıyorum üç gündür ara ara sancılarım çıkıyor nst de bugün biraz daha fazla çıkmaya başladı öğlen ve gece serum takıldı ultrasonla alttan baktı daha sonra çatı muanesi yaptı önceki doğumdan açılma bu dedi ama ben ilk doğumumu 14 sene önce yapmıştım ondan sonra kürtajım oldu oda 12 sene önce olmuştu acaba gerçekten önceki doğum açıklığımı