Bizde 24+4 günlük olduk bir aydır çok ağır bir şekilde ataklar geçiriyorunm.Zestad verdi doktor ama 1 haft sonra kaşıntı yaptı, alerji oldu onu bıraktım başka rexapin verdi şu an onu kullanıyorum eğer buda fayda etmezse doğuma kadar hastaneye alırım dedi. Dua edin faydası olsun daha 3 ayım var ve 2 tane evde evladım var 😔