Ozge0635 şuan yok ama zaten günümde olmazsam giderim çünkü şüphelendiğim için yapmistim zaten hayırlısı olsun ya 🤗 aslında sonradan üzülmek istemiyorum folat kullanıyorum bu arada eğer gebelik olursa kan sulandirici başlayacak perinatolojiye gideceğim 🧚🏼