Beyzatnc26 Kızlar ben hamile olduğumu ilk öğrendiğim zamanlar sadece göğüs hassasiyeti vardi oda zamanla gitti hiç belirti yok tedirgin oluyorum benim gibi olan var mı ? Tek şey arada kasiklarima agri vuruyor
Onurbanuu Beyzatnc26 benımde aynı agrılarım vardı bı kacgundur yok dıye gıttım doktor kızdı 😂 olabılır vucut degısıyo dedı kendı kendıne stres yaratma dedi
Bulutlarda Beyzatnc26 benimde halsizlik mide bulantısı göğüs hassasiyeti hepsi vardı 10+4 deyim sadece çok hafif mide bulantısı kaldı geriye bu haftalarda normal diyorlar
Beyzatnc26 Onurbanuu ay ben daha önce 3 kayıp yaşadım onlarda o kadar ağır geçiyordu ki böyle olunca değişik hissediyorum 😌 bir haftadır kontroledr gitmedim daha haftaya gidicem günler geçmiyor sanki🫣
Ay3850 Beyzatnc26 baştan beri hc bir belirti olmadı bende hatta adet olacam diye bekliyordum istenmeyen bir gebelik oldu
Burcu5590 Hiç belirti yok diyenlere imrendim🙄 bulantı baş ağrısı iştahsızlık göğüs hassasiyeti ne ararsan var bende 9 haftalık
Sahra1221 Beyzatnc26 bende de öyle doktora gittim evham yapmayın zor geçer bu süreç dedi. Çok tedirginseniz kontrole gidin içiniz rahat eder . İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza. Zor bir süreç gerçekten.
Beyzatnc26 Sahra1221 daha önce 3 kaybım olunca tedirgin oluyor içimde amin inşallah herkese nasip olsun sağlıkla kavuşmak 🤲🏼🌸