Nioli BYB bende vardı. İyileşinde hamile kaldım. Tedavi çok kolaydı. Atbiyotik iğne, fitil, ve hap kullandım bir hafta. Tertemiz geçti. Ama hamilelik dönemimde tekrarladı
edanur__ BYB korunmayı bıraktıktan 3 ay sonra ağrı şikayetiyle doktora gittim Vajinal enfeksiyon var dedi ama bu hamile kalmaya engellemez demişti fitil verdi kullandım baya bir temizlendi. O ay hamile kaldım bence engelliyormuş
BYB Lavinyam06 çok akıntım olur bazen sarı ve koyu olduğu zamanlarda oldu. İlişki esnasında ilk başta acı hissediyorum. Birde 15 gün falan önce çok fazla yanma idrara çok çıkma oldu. Sıcak su torbası koydum 10 dk sonra idrardan kan geldi
Bhar34 Nioli canım bende de var kadın doğum fitil verdi hap verdi geçmiyor bı türlü iğneyi kadın doğum mu yazdı size enfeksiyon hastalıklarina gitsem bakar mı acaba
zeynebimha Bende de vardı sürekli hala da var yeni hamile kaldım Rabbim verirse verir siz dua edin benimde 1 senedir olmuyordu çok şükür daha yeniyim
zeynebimha BYB hiç bisey sadece kendimi sıcak tutuyorum çorapsız asla dolaşmam hergun iç camasirimi değiştiririm bukadar
BYB edanur__ kadın doğumda sıra bulamıyorum şu aralar enfeksiyon bölümüne gitsem sizce olur mu bakarlar mı
Babymom8 edanur__ başka neler yaptınız benim 2. Denememdi bu ay 2 aydır geçmeyen enfeksiyonum ve yeşil akıntım var
babygirl02 BYB ben kendimi bildim bileli hep enfeksiyon vardı eşimde de vardı hatta ben ilaç falan kullanmadım ama hamile kalmışım mucize gibi bişey oldu rabbim sana da nasip etsin inşallah 🤲🏻
Bada Benim fitil kullanmam ve ovulasyon dönemim denk geldi ve hamile kaldim. İleri düzey değildi sanirim o yuzden
Bhar34 BYB vajina mantar lazeri varmış canım bende ona gidicem büyük ihtimalle hiç geçmiyor 5 6 aydır kaç tane ilaç kullandım banamisin demedi