GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi iyiyim canım dün akşam hafif hafif sancım vardı doğum sancısı sanmıştım şuan geçti
Burnosunn_annesi 2Princess1Mom canım nasılsın ay hadi gözün aydın hayırlı haberler ver Allah’ın izniyle 🥰🤲🏻
2Princess1Mom Burnosunn_annesi İyiyim canım biraz ağrılarım var öksürük krizine girdim. Çok kötüydü onun dışında iyiyiz. 🥰
Burnosunn_annesi 2Princess1Mom ay çok şükür gözümüz aydın canım benim Rabb’im kolaylık versin inşallah bağışlasın ♥️🤲🏻
Beyzaylmaz GirlandBoy_Mom benimde 39. Hafta nstde sancı çıkıyo karnım sert ama açılma sıfır bende hiç bişey hissetmiyorum gelmiycekler galiba 🫣