Ikosa Kızlarr 😕 ayrıntılı da bebeğimin göbek kordonunda damarlardan birinin eksik oldugunu söyledi doktor. Basına böle bişe gelen var mı 😓
Husumsu Ikosa benim damar eksikliği yok ama birinde akım dirençliymiş, bana da aspirin verildi, tuz yasaklandı, ama sizinkiyle farklı sanırım, aynı olan nokta benim de bebeğim tek damardan besleniyor, inşallah bi sorun yaşamayız
Ikosa PrensesimDoga cnm takip edicez dedi. Gecen gün gittim kan akısı iyi sükür bi skıntı olmaz ama böbreklerine 32. Haftada bakcaklar tekrar. Merak etme büyük bi skıntı degil cogu gebede olur dedi doktor.
PrensesimDoga Ikosa bana kilo almamam gerektiğini,tuz tüketmememi , bol su içmemi söyledi. Erken doğma ihtimali olabilir dedi. 25 haftalık olduk şu an. 30.hafta sonrası daha sık kontrol edileceğini söyledi. Asprin verdi kanım sulansın o damardan bebeğe kan gitsin diye. Bende inanılmaz korkuyorum. Öyle ağladım ki 10 gün. Sonra dua okumaya başladım. Benim bebeğimin suyuda az ;(( ben 3lü test sonrası yurt dışına kan gönderdim çok şükür temiz çıktı test. Dinlenmem gerektiğini söyledi. Size asprin vermedi mi?
Ikosa PrensesimDoga bi sorun olmaz Allah ın izniyle cnm. Dua etmeye devam et bende suan 29 haftalık oldum. Dediğin gibi tek risk erken dogum olabilir ama hayatı bi sorun yasamayız dediler. Allah hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🙏🙏
Ikosa Husumsu yasamayız insallah cnm. Benim cok sükür damardan kan akısı iyiymiş bebek besleniomus ondan rahatladım. Allah herkesin bebişini ailesine bagıslasın 🙏
Dilekulgtt Benimdee bebegimin sag damarinda centiklenme cikti bobrek caplarida esit olmasi gerekiyormus esit degil Allahim sag salim kucagimiza almayi nasip eylesin 😪🙏
Ikosa Dilekulgtt Allah şifasını versin inşallah bebişlerimizin 🙏 benim bebeğin kalbinin sol tarafı da küçük gelişmio dediler ama şükür suan dengelendi. Merak etme bebekler daha küçük oldugu için hepsine illa bisey diolar büyüdükce hersey yoluna girio sen bol dua et 🤲