Merhabalar, hiç tetanoz aşısı olamayıp 27. Haftadan sonra sadece bogmacali aşıdan olan var mı acaba? Bana kadın doğum doktorum bogmacali olani 27. haftadan sonra tek doz önermişti. Bugün gittiğim misafir sağlık ocağında da hiç olmadığınız için iki doz olmanız gerekiyor dediler ve 28. Haftadan sonra bogmacali yaptıklarını söylediler. Onlar normalde 24 te sadece tetanoz olanı 28 de bogmacali olani yaptıklarını soylediler. Ben şuan 27. haftamdayim bebeğin korunması adına iki doz olur ilk bogmacali olani yaparız 4 hafta sonra da normal tetanozu yaparız dediler daha öncesinde hiç tetanoz aşısı olmadigim için. Kafam karıştı yine de. Tek bogmacalida kalmalı miyim yoksa 4 hafta sonra tekrar tetanoz yaptırmalı mıyım?