Berrakk39999 Kızlar sabah nişanım geldi doktora gittim sancı ya da açılma yok eve geri gönderdi ama şimdi yine sulu kahverengi leke geliyo nişan bi kere gelip biter mi yoksa bu leke onun devamı mı ya da açılmaya bakıldı diye mi lekelenmem oluyor ?
T-159 Berrakk39999 nişan canım olabilir açılmaya baktığı için leke gelir bende de geldi hatta bir iki gün bile sürebilir zaten senin vaktin de gelmiş sancı felan gelirse takip et düzenli olunca 5 dakika da bir gelirse doktora gidersin yada suyun gelirse direk git Sancı felan beklemeden canım. Tettikleme olabiliyor alttan muayene edilince canm korkma bisey olmaz inşallah
Gzm122 Berrakk39999 39+2 yim doktorum dün açıklığıma baktı 3-4 cm açıklığım var sancım yok. Eve döndüğümde nişanım geldi kahverengi pembe aşırı sümüksü bir yapıda ve bugün oldu hala gelmeye devam ediyor. Herhangi bir sorun yok 2-3 gün sürebilir şuan tek yapmamız gereken sancıyı beklemek
Tgbkts Berrakk39999 devam edebiliyor canm benim 2 sefer oldu , ama muayeneden dolayi da olmuş olabilir
Berrakk39999 nisaakb ben de fark etmem diye korkuyordum ama normal akıntıdan baya farklıydı böyle beklemiyodum ben de baya belliydi nişan oldugu
T-159 Berrakk39999 39+2 yim cznim 6 cm e yakın scilmam var sancılar düzensiz suni kabul etmedim o yüzden evde kendi sancıları mi bekliyorum bol bol egzersiz yapıyorum ama gelen giden yok daha
Berrakk39999 T-159 yaptım canım o gün kanamam başladı çok fazlaydı acil sezaryena aldılar açılma da olmayınca sen normal yaptın sanırım
T-159 Berrakk39999 gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün hecmis olsun. Ever canım normal yaptım