Nuribasak benimde küçücük karnım 😂sürekli ayni postu açıyorlar 🙄karnım küçük üzülüyorum die,neden üzülüyorsunuz vallaaaa merak ediyorum,sizde bebekte iyise sorun yok ki,kendinizi üzmek için bahane mi arıyorsunuz bu soruyu soranlara söylüyorum 🙈direk sana değil cnmm 😅sevinin küçük karın demek az çatlak demek🥰küçük karın demek az kilo demek 😜küçük karın demek hala dolaptaki elbiselerden giyinmek demek 😊küçük karın demek kibar hamilelik demek 🙃keyfini çıkartın bu güzelliklerin lütfen ya ille fazla kilo almak yada duba gibi olmak gerekmiyor hamile olunca dimiii amaaa 🙈😅😅