Seelinimo kasik ağrılarım coktu ve balon gibi şişmiştim tansiyonum da çok düşüktü hep 8/7 ayaklarım üstüne basamiyordum başta gebelik zehirlenmesinden suphelendiler çok şükür değildi protein kaçağına baktılar çok fazlaydı tuzu hemen kes dediler tuz benim için hayat gibi bişey suyuda çok az tüketen biriyim ayrıca çok hareketsizlikte ödem yapıyor ben yiyip içip yatıyordum yürüyüşe başladım tuzu kestim bol su içtim şişliklerim indi