Selam kızlar son adet tarihim 16 mayıs bugün bulantılarım çok fazla yataktan kalkamadım sadece çorba içebildim doktora gittim ters giden bir şey mi var diye bugün ilk defa kese ve bebeği gördük 5+4müş kesenin boyutu ve bebek iyi gözüküyor dedi doktor fakat haftamla uyumlu değil adet tarihime göre 7+5 olması gerekiyormuş doktor geç döllenme olabileceğini söyledi ya da haftasından küçük olabileceğini söyledi 2 hafta somra da kalp atışına bekliyoruz mutlaka dedi böyle olup kalp atışını duyanlar var mı ya da haftasıyla uyumsuz olan

Daha önce ikiz gebelik geçirdim kalpleri durduğu için kürtaj oldum