Merhaba 38+6 da sabah beşte suyumun sızıntı şeklinde gelmesiyle hastahaneye gittik.Doktor açılmamın bir cm olduğunu suyumunda yeterince olduğunu normal doğum istediğim için kasılmaları beklemem gerektiğini söyledi.Saat akşam altıda kasılmalarım başladı bu sürece kadar suyum ve kanamam devam ediyordu nefes egzersizleriyle ve hareketlerlerle kaılmaları karşılayabiliyordum rahattım gece on iki olduğunda kasılmaların dozu artmıştı tekrar kontrol edildim ve açılmam altı saat geçtiği halde iki cm olmuştu rahmimde yumuşama olduğu için doktorum devam etmem gerektiğini söyledi. Dayanmakta güçtü açıkçası bir yandan acaba olmayacak mı korkusu vardı ama bu saatten sonra sezeryan düşünmek istemedim.Kasılmaların artı yönü aralarda geçiyor olması dinleniyor olmanız kasılmaları bir dakikadan az hissediyor olmamdı nefes egzersizleri hak getireydi artık “ağrılara odaklanmayın, nefesinize odaklanın “ sözü safsataydı sadece inliyor ve bağırıyordum.Gece dörde kadar sürdü ve kafasını artık hissettiğimi söyledim ebe hanım alttan muayene etti altı cm olmuştu açılmam sonra bir anda sekiz cm oldu bebeğin kafasını görüyoruz dendi doktorum gelmişti artık çatala çıktım on beş dakika sonra bebeğim doğmuştu.Ikınmanın güçlüğündende bahsetmeden geçemeyeceğim.Doktor ve ebe çok güzel ıkınıyorsun dediler ama ben avazım çıktığı kadar bağırıyordum artık sesim incelmiş ve bebek sesi olmuştu beni bekleyen eşim ve annem sesimin bebeğin sesiyle karıştırdıklarını söylediler.Ses tellerim çığlık atmaktan incelmişti artık.Yirmi dört saat boyunca aç olduğumu ve yudum yudum su içtiğimide eklemeliyim.Neyseki bebeğim dünyaya gelmişti ama akciğer enfeksiyonu geçirmiş beş gün yoğun bakımda yattı beş günün sonunda kavuştuk.Allah herkese kolaylıklı doğum nasip etsin benimki zordu.