Merhaba kızlar bugün 37+1 haftalığım dün kontrolüm vardı doktorum çatı muayenesi yaptı ve 2 cm açılmam olduğunu söyledi ada çayı hurma ve plates yapıyorum bebeğin kanalda olduğunu söyledi sizce doğum ne zaman olur doğumu başlatmak için neler yapabilirim bu arada nişan falan gelmedi doktorum muayeneden dolayı kanaman olabilir dedi kanamamda olmadı