momBg Uygulamaya göre 4+1 pembe leke geldi korkmalımıyım??? Ağrı sancı yok leke geldi çamaşırıma sonra sikdim bir defa pembe az🥹🥹🥹
ErsBegAs momBg mutlaka acile git canım o haftalarda böyle lekeler kanamalar düşük riski sayılıyor.. progestan ve düşük önleyici iğne yapılıyor sen varsayımlarla hareket etme mutlaka git
Zeynep0742 momBg aynen yerleşme kanamasidir. Ama devam ederse ağrıniz falan olursa mutlaka doktora gidin.
momBg Fnur6435 ay canım benim Allah razı olsun senden pembe leke gelince sandım ki regl vs olucam daha önce de kimyasal gebelik geçirdim o kadar zor günler oldu ki tam şimdi sevindim yarın kan vereceğim derken böyle pembe leke görünce dünya başıma yıkıldı🥹💕
momBg ErsBegAs canım daha önce kimyasal geçirdim baya kanama kırmızı renkte geldi gittim ve inanır mısın doktor bana olucak olur sağlıksızsa tutunmasun vs neler dedi bişi vermeden yolladı o sebeple buraya yazdım 🥹🌸
Fnur6435 momBg bende de kahverengi leke seklinde geldi hamilleigimi öğrendikten 2 gün sonra ben de çok korktum kimyasal herhalde dedim doktor yerlesme kanamasi dedi sonradan geçti zaten bir daha olmadı
ErsBegAs momBg bende de aynısı olmuştu ve gittim iyi ki gitmişim yoksa kayıp edebilirdik bu durumda beklemenizdense gitmeniz daha uygun.. kimyasaldan sebep düşmüyor sadece bu bebek.. aklınızda kalmaz ve tüm dünyada tek tedavisi progestan
Daisyy000 momBg Acile git canım Progestana başlatırlar. Progestan ne olur ne olmaz bebek tutunsun diye kullanılan bir ilaç-fitil-iğne.