cnrbia merhaba. Gümüş kapak kullanırsanız krem kullanmanıza gerek kalmıyor çünkü gümüş kapağın amacı gümüşün göğüs ucunuza değmesi tene temas etmesi. Gümüş’ün iyileştirici özelliği var. Krem sürüp kapağı da kapatırsanız verim alamazsınız. Ben doğumdan sonra bebeğim emmeyi ilk başladığı andan itibaren gümüş göğüs kapağını hiç göğsümden çıkartmadım, gece uyurken bile kapaklarla uyuyordum, göğsümün üzerine gümüş göğüs kapağı kapattıktan sonra onun üzerine de göğüs pedi koyuyordum. Bazen sütler akıp gümüş göğüs kapağının içine dolabiliyor içi süt dolu olunca da göğüs kendi sütüyle daha kolay hem nemleniyor hem iyileşiyor, sızdırmasın diye de onun üzerine göğüs pedi koyuyordum süt de olsa bile ped emiyordu sürekli ped değiştiriyordum sık sık. O kadar memnunum ki gümüş kapağından, sadece ilk gün birazcık hassasiyet oldu ve hemen geçti 5-6 ay boyunca o kapaklarla yaşadım resmen. Şimdi ikinci doğumda tekrar aynı şekilde yapacağım. Doğum yapacak yakın çevreme de öneriyorum, gümüş göğüs kapaksız hastane çantası hazırlamayın diyorum o kadar olmazsa olmaz.