yabna ben 12 .haftadan beri yasiyorum şuanda 19. Haftadayım şuanda hagla agrilarim ve kanamam var ,devlete gidiyorudm doktoru övdüler diye ama ilgilenmiyor ultorsana bakip progetsna baslatip yolluyor zaten onu kulnaiyorum kesmiyor iste ,daha sonra bebegin düşmeye de calisiyor olabilir dedi ve beni korkuttu daha bilgili övülen özel klinigi olan doktora gidiyorum cok memnunum gece gunduz surekli ilgilendi benimle ustelik 9 gun boyunce ek ucret alinmiyor her gun muayneye gitmiştim iğne iki adet fitil iki yerden de haplar cabası kesmek için elinden geleni yapiyor ,2 gündür kesilmişti bugun tekrarfan başladi ama telaşlanmiyorum artik alistim bu duruma kaniyorum cunku bebekte birsey yok cok sukur ,antalyada cok bilgili bir profosore sevk etti birde o baksin diye haftaya onada çıkïcam ,tek bir doktora sabit kalmayin 4 adet doktor degistirdim ben