Linaa90 siz nasıl farkettiniz peki ? Bana antibiyotik tedavisine başladılar suyunun sızıntısı geçmedi hala geliyor bazılarında kapanma milyonda 1 olsada gerçekleşiyormuş ama bana doktorlar bunun imkansız olduğunu söylediler hedefimiz 28. Haftaya ulaşmak o süreçte antibiyotik tedavisine devam etmiş olcam. Doktorlar net bir şey diyemiyorlar zaten ilk 1 hafta gözlem yapıyorlar nst, ultrason vs hem bebeğe hem suyuna bakıyorlar benim suyum 5cm civarında gidip geliyor bazen 4.9/4.8 lere iniyor. Artma olmaz dedi hiç ayağa kalkmıyorum tuvalet dışında sürekli yatıyorum. O şokla bir hafta boyunca sadece ağlamıştım ama yeni yeni bende psikolojimi toparlıyorum.