Muazzez5050 Kızlar adetim 2 gün gecikti bugünde hafif pembe bi kan geldi yerleşme kanaması olabilir mi var mı bu durumu yaşayan
Aydan95 Muazzez5050 bende de su an ogle ama bende adete 2 gun kala oldu. Adet gunu bu gun. Hicbirsey yok
Mzzz Merhaba adaşim yerleşme olabilir adet başlangıcıda olabilir eğer devamı gelmezse test yap devami gelir kırmızıya dönerse zaten adettir 🤲
YyyyYasemin Muazzez5050 benimde gecikmenin 2.günü pembe geldi sonra bi kez daha geldi en son beyaz akıntım oldu hamile olduğumu anladım ertesi gün 28.70 çıktı şuan 9+2haftalığız🥹
Muazzez5050 YyyyYasemin peki öğrenene kadar adet olacakmış gibi kasık ağrınız göbek çevrenizde ağrılarınız olmuş muydu
YyyyYasemin Muazzez5050 10 gün önceden şişkinlik başladı ve evet kasık ağrılarım göğüs kafesime kadar çıkıyordu uyurken uyanırdım acıdan hatta kesin adet olacam diyodum inanılmaz ağrım vardı