32 haftalık hamileyim, Kayınvalidem sürekli bebeğime kıyafet işte alışveriş vs yapıp durdu trendyoldan almaya başladı şimdi benım trendyol kullandığımı öğrenince bana hiç sormadan, rengini herşeyini o seçiyor o alıyor bugünde eve kargolar gelip durdu bide neymiş sürprizmiş falan saçma sapan eşimde rahatsız olduğunu ama bişey yapamadığını söylüyor bırak alsınlar bizde biraz daha büyüdüğünde alırız gibi şeyler söylüyor ve sürekli tartışıyorum bu konuda yani bu nasıl psikoloji neden dolayı yapıyor bunu anlamıyorum siz yaşıyormusunuz yada benmi çok büyütüyorum