Seelinimo bulunması şart kesinlikle. Bebek göğsünü tutmayabilir, sütün gelmeyebilir , tutmayı becerir ama ucu çıkmayabilir her türlü ihtimal oluyor. Makine ucunu getirip arttırıyor. En önemlisi bunlarla uğraşırken bebeğin tutmazsa mama veriyor hemşireler sonrasında mamaya alışan çoğu bebek emmek istemiyor. Evdeyken bana 1 ay tutamadığı için sağıp vermiştim mesela .