Karpuzcilek_ plasentada bir sorun olması çok büyük bir risk. Bebeğin hareketlerini de sürekli kontrol et olur mu. Sende bi baş ağrısı, bel ağrısı, kasık ağrısı olursa da hemen git acile. Ama sakin kal, korkma, bunları söyledim diye psikolojik ağrı hissedebilsin ama bedenini kontrol et diye söylüyorum. Rabbimin izniyle inşallah sağlıklıca kavuşursun bebeğine🥺