Asla tavsiye etmem . Hastane güzel konforlu ama.o.an.ebe hemşire Dr önemli olann .hastaneye kanıp gittim çocuğumun.koprucuk kemiğini kırdılar normale zorlamak.icin.ve demediler biz öğrendik .muamele zaten berbat Allah kimseyi onların eline düşürmesin soru dahi sorulmuyor insan tersliyorlar Allah’a havale ettim . Güvenlik.ve temizlikçi ablalar iyi hastane güzel özellikle kadın doğum bölümü leş