Sezeryanın üçüncü gününden bildiriyorum. Asla kendin kalkıp yatma, eşin yada refakatçın kimse bütün ağırlığın onda olacak şekilde yatıp kalk. Bol bol emzirmeyi dene. Tutmuyor, almıyo vs diye düşünüp mama verme yada verilmesine izin verme bikaç denemeden sonra bebeğin alışacak. Olabildiğinde yürü. Ağrı kesici istemekten çekinme.