Bumah Sicaklar beni maf etti hic iyi seyler yiyemiyorum kahvaltimi guzel yapiyorum ama yemek hem yapmiyorum asiri sicak boguluyorum sanki hemde yiyesim gelmiyo karpuz kavun zeytin peynir yiyorum offf siz neler yiyosunuz
Leontiine Bumah neredeyse hiçbir şey bende sıcaklardan mutfağa giremiyorum korkunç bir sıcak var mutfakta fena oluyorum. Sabah yemeye çalışıyorum ama bulantım başlayınca bırakıyorum. Karpuz iyi geliyordu ama yiyince onu istifra etmeye başladım son zamanlarda ne alakaysa 🤣 ne yapacağımı şaşırdım kısacası
Ranni Bumah off aynı sabah domates salatalık peynirli sandviç öğlen karpuz akşama hiç bir şey istemiyor canım
Bumah Leontiine offf offf insallah bebegin gelisimi iyidir sanki hersey cok iyimis gibi bide bunu dusunmeye basladim😀😀
Bumah Leontiine ay ne guzel valla vucudun daha agirlasmamistir bu sicaklar hic cekilmiyo perisan oldum resmen
Leontiine Bumah yok kuzum ağırlaşmadı sıcaklar gerçekten mahvediyor. Anında kesiliyorum, gözüm kararıyor geçen dışarı çıkayım dedim bayılmışım. Dediğin gibi allahtan daha ağırlaşmadım. Allah hepimizin yardımcısı olsun cidden çok zor
Bumah Leontiine amin amin insallah saglikla bebislerimizj vakti zamani gelince alalim kucagimiza insallah
Bumah Ranni evet ya napcaz boyle bilmiyorum 😮💨😮💨 utanmasam agliycam cok kotuyum sicaklar beni maf etti