gozde91 Kızlar 16.hafta içindeyim her adet dönem adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor bu ayda tam günündeyim yine ağrım var. Benim gibi aynı durumu yaşayan var mı acaba
8143 gozde91 çok normal canm bnde 15 haftalıkyım her ay adet günü ağrı oluyor ebeye sordum çok normal olabilir doğum yapana kadar dedi
gozde91 Leyla210 anladım canım içim rahatladı. İlk gebeliğim de yaşamamıştım her gebelik farklı cidden
gozde91 8143 ilk gebelikte olmamıştı bunda 3 aydır hep aynı zaman olunca farkettim bende normalde de adet dönemlerim çok ağrılı geçerdi. Bunda da ufak ufak yoklayınca bi korkmuştum ama benim gibi olanlar da varmış ☺️
8143 gozde91 evet canm oluyormuş normal diyolar benmde ilk gebeliğim korkmuştum ama doktorda ebede çok normal diyolar rahimde bebekte büyüdükçe