Kızlar bugün muayene oldum. Bebek 2 hafta geriden geliyor. Hafta 32+4 kilosu 1800 gram. Hareketlerde azalma olursa yatışın yapılacak denildi. Karpuz ve kaşar peynir önerdi kilo alım için.
Ama devlete gitmeme rağmen beni 8 gün sonraya verdi. Ben de başka doktora gittim korktuğum için. Özele. Başka doktora gittim diye kendi doktorum bir daha bana gelme dedi.
Hem riskli gebelik durumum var hem de 8 gün nasıl bekleyebilirim ki herkes aynısını yapar bu bana çok saçma geldi. Ya bebeğe bişey olursa bu 8 günde siz olsanız siz de gidersiniz çocuğunuz için.
Benim gibi olup düzelen var mı?