bir_busra canım atak haftası hesaplamalar bize uymadı, normalde hesaba göre atak haftasi geçen hafta bitmiş olmalıydı bizde ama biz bu hafta yaşıyoruz atak haftasıni o yüzden ben o hesaplamaya tam güvenmiyorum, ama doğduğu zamana göre hesaplandigini biliyorum , doğum tarihini baz alıyorsun, bir de benim bebeğim de kolikti uyku konusunda çok çektim ben rahat uyuması için şunları yaptım
1) gün içinde uyku aralıklarını çok açmadım yani gündüz az uyursa gece iyi uyur hatasını yapmıştım başta sonra düzelttim çünkü çok yorulursa bebek uyumuyor gece de
2) hep aynı saatte yatirmaya özen gösterdim, uyumasa bile pes etmeden uyutmaya çalıştım
3) kucağımda uyuyordu yatağına koyar koymaz uyaniyordu ben de üzerine kokum sinen bir kazağımi yanina koydum o şekilde uyumaya başladı
4) gece uykusundan önce muhakkak banyo yaptırdım ve karnını doyurdum , açken de uyumuyor
5) gece uykusunu tamamen karanlık ortamda yaptırdım
6) uyku öncesi zeytinyağıni ısıtıp vucuduna hafif hafif masaj yaptım bu onu dinlendirdi daha kolay uyudu
7) yarım kundak resmen kurtaricim oldu , refleks nedeniyle irkilip uykuya dalamıyor dalsa da uyaniyordu onu yapinca uzun uzun uyuyordu