Mmehtappp Kızlar doğum yakın sancım oldukça gazim da oluyo normal mi acaba gaz yapacak hiçbir şey yemiyorum hatta yaz günü yani bişey yiyemiyorum aranızda yaşayan var mi
kedili1anne Benimde hem kabızlık hem gazım vardı doktora bir hafta öncesinden demir ilaçlarını bırakacağımı söyledim çünkü sonradan dikişli hiç yapamam Şimdi sebze yemekleri kayısı hoşafı vs yiyorum doğum öncesi