Kızlar selam ikili tarama sonucumu gösterirken doktorumdan cinsiyet tahmini yapmasını rica ettim doktorum erkek olduğunu söyledi. Daha sonra kendi doktoruma randevu aldım ve Bacak arasını göremediğini Ama şekilsel olarak kıza benzediğini söyledi bu tarz bir durum yaşayan var mı🤣
Benim için cinsiyet hiç önemli değil ama artık 18 haftalık oldum ve ister istemez merak ediyorum bir şeyler almak için hevesleniyorum🙈
Perinatoloji uzmanları bu alanda daha fazla uzman oldukları için ben ona daha çok güvendim. Diğer en son çekildiğim ultrasonda zaten birazcık kalitesiz olduğunu doktorun belirtti
Detaylıyı merakla bekliyoruz🤣