nihalclgc 28 haftalık hamileyim aşırı sıcak yemek yiyemiyorum sıcaktan devamlı karpuz yiyorum 3 4 defa duşa giriyorum herkes benim gibi mi bebek susuz kalmasın aç kalmasın diye neler yapılabilir
Taze_anne97 nihalclgc bende meyveye yükleniyorum kavun karpuz falan.Yemek canım istemiyor sıcaklar iştahı etkiliyor kesinlikle
momkrm19 nihalclgc beni sadece soğuk su ve soğuk süt ferahlatıyor 🙂↕️ kavun karpuz yiyemiyorum pek şekerim var 🥹 bir de çalışıyorum günün her saati herşeyi yiyip içemiyorum o da zorluyor 27.haftadayım 🥹 bugün özellikle aşırı sıcak yandım bayıldım ya
3_bebelianne nihalclgc bebek aç yada susuz kalmaz doğru beslenirseniz her gıdadan tüketmelisin karpuz kavun erik şeftali kayısı kiraz benim meyve öğünüm diğer öğünler sebze bakliyat yada et ağırlıklı besleniyorum 3ana 3ara öğün yapıyorum
nihalclgc 3_bebelianne sıcaklarda inan hiç bişey yemek istemiyorum o yüzden bazen aç mı kalıyor diye düşünüyorum
3_bebelianne nihalclgc biliyorum canım sıcaklarda asla gitmiyor😞 bende normalde severim yemeği az az herşeyden yerdim ama şuan yiyorum el mecbur kilosu nasıl iyise dert etme
Cnsyldz nihalclgc yarın 30 haftalık olacağım inanılmaz iştahsızım daha önceki haftalar böyle değildim bütün günümü sadece karpuz yiyerek geçirebilirim ama bebek için zorla bir şeyler yemeğe çalışıyorum onlarda hafif şeyler azar azar yiyorum
dolunaylodos Bende genelde karpuz yiyorum soğuk soğuk iyi gidiyor sıcakta insanın canı yemek yemek istemiyor
sedoskoli Merhaba bugün bebek hareketlerini daha az hisseden var mı aranızda? Acaba sıcaktan mı diye düşünüyorum yarına kontrol randevum var zaten ama acile gitmeli miyim sizce?
Sumiire nihalclgc yoğurtlama veya salata veya her şeyin yanında yoğurt ayran yiyorum bol şu içiyorum karpuz da şeker açısındsn pekte iyi değil
Sumiire nihalclgc yoğurtlama veya salata veya her şeyin yanında yoğurt ayran yiyorum bol şu içiyorum karpuz da şeker açısındsn pekte iyi değil
Sultankut nihalclgc yulafı soğuk sütle hazırlayıp içine meyve kuruyemiş ekleyebilirsiniz ara öğün olarak
Nioli nihalclgc yoğurta salatalık doğrayıp yiyorum her gün🙂 karpuz çok yemiyotum korkuyorum fazlası zarar olur diye. Sezar salatası yapıyorum, biber salatası yapıyorum böyle böyke her gün aynı şeyler.