Bende önceden sizin gibi sürekli test yapıyodum. İki hamilelik yaşadım(kaybettim) ikisindede ben adet günümde çok çok düşük betalarla öğrenmiştim. Adetten bir gün önce dahi yaptığımda negatif çıkmıştı. O yüzden şimdiden umudunuzu kaybetmeyin. Benimde bat 12 si. Sabırla bekliyorum. Hayırlısı olsun hakkımızda