1.5 aydır bebeğim 3 hafta geriden geliyor ve kilo alımı çok az 36+4 oldum bugün 36.haftada gittiğimde 2200 olmuştu kilosu doktorum 37 de kesin almamız lazım kan akımı sınırda dedi . Ben normal doğum çok istiyordum doktorum suni sancı kaldıramayabilir ama deneriz bi sıkıntı olursa sezeryana alırız dedi. Daha önce böyle bir durum yaşayan ve doğum yapan var mı ? 16 Temmuz için gün aldık ve korkuyorum 😧