Bende de 22. Haftalarda basladi. Kontrolde doktoruma söylediğimde ödemeden dolayi bu durumun normal olduğunu soyledi. Multivitamin ve demir takviyesi dışında magnezyum vs de vermedi. Ayni durumu annem 3 gebeliginde de yaşamış o yüzden ben de dert etmemeye calisiyorum. En zoru gece uyuşuklugun ardından ellerdeki ağrı ne yapsam geçmiyor maalesef.