oglussannesiiii Kızlar ben anlamıyorum diyet yapıyordum tuzsuz yiyordum tansiyonum yüksek diye şimdi de şekerin düşük çıktı var mı kan şekeri düşük olan ?
aslhnkrts9 oglussannesiiii 0 şeker tüketiyordum ben yani istemiyordu canım o yüzden çok şekerim düştü benim hamilelikte sürekli titreme geliyordu şekerli bişeyler yiyince midem bulanıyordu